29. juuli 2014

Lollidelt tulebki raha ära võtta?


Sõbranna tuli üks päev minu juurde, jalas uues platvormid ja särab ise nagu päike. Ma küsin siis, et palju kingad maksid? Sõbranna särab veel rohkem nagu päike ja ütleb, et ostis kaltsukast uued kingad ja maksis vaid 33 eurot. Esialgu ma arvasin, et ma kuulsin valesti. Küsisin, et kui palju? Minu nägu reetis selleks ajaks juba mõndagi ja sõbranna nägu ei säranud enam nagu päike. 

"33 eurot. Calvin Klein noh! Vähe kantud!" ütleb sõbranna, päike näost kadunud. Mina kärgatasin nagu äike! Ma olin vihast lõhkemas! Ärge tulge mulle rääkima! Ma tean väga hästi, et kui sa saad kaltsukast kingad 7 euroga ja ma pean silmas korralikke kingi, siis well ... on hästi saadud. Kui sa saad kingad 10 euroga, on ka normaalselt saadud. Kuid 33 eurot! Ma oleks äärepealt peavalu saanud. Aga siis tuli mulle meelde, et see pole minu raha. Kuskil on öeldud, et lollidelt tulebki raha ära võtta, aga ma ei taha küll, et mu koolipõlve sõbrannat lolliks peetakse või temalt raha ära võetakse. Ei taha! Meil oli päevakavas vaadata "Breaking Bad" esimest hooaega, mille ma Amazonist tellisin, kuid tegin sõbrannale selle asemel põhaliku tuuri netipoodides, kus on sellised aled, et me tahtsime teineteist näpistada. Me vormistasime paar ostu Office veebipoest ja mul hakkas pärast seda kohe parem. Tšekkige ise kah Scorpionshoes suuri allahindluseid ja püüdke samal ajal oma rahakotirauad kinni hoida. Ei usu, et õnnestub. Minu päeva mõttetera on: "Kui sa näed kaltuskas kingi, mis maksavad 33 eurot, siis jookse! Aga ära jookse nendes kingades vaid jookse poest välja!" 
Share:

Kommentaare ei ole

Postita kommentaar

© Alexandra Republic | All rights reserved.