28. juuli 2014

Kui te olete väsinud šoppamisest, olete väsinud elust!


See siin on ilu- ja šoppingublogi, kus soovitan parimaid netipoode ja räägin oma ostudest. Kindlasti analüüsin koos teiega oma ostukirge ja püüan sügavalt endasse vaadata. Iseasi muidugi, kui palju hingelist sügavust ühes tõelises šoppajas on. Aga pikapeale saame teada. 

Šoppamine on toonud mulle muidugi ohtralt täielikku jama kaela. Mina teenin tööl head palka. Elukaaslane teenib veel rohkem. Paps viskab mulle siiani taskuraha. Kuid keegi suurt ei mõista minu armastust šoppamise vastu. Seepärast olen seadnud asjad nii, et vaid korra nädalas toob kuller paki minu aadressile. Ma elan kortermajas ja leppisin naabrist pensionäriga kokku, et kuller toob enamasti asjad hoopis tema aadressile ja elukaaslasele ta sellest ei kõssa. Tal pole nagunii midagi muud teha, kui aknast välja vaadata või oma kassi sööta. Vastutasuks, et ta minu pakid vastu võtab, tellisin talle Eesti Päevalehe. See on küll odavaim diil minu elus! No ausõna. Küsisin temalt, et kas on midagi, mida saan vastutasuks teha? Tema mõtles ja ütles: "Üks Eesti Päevalehe tellimus kuluks ära." Minu diil: proua võtab vastu minu pakikesi, annab allkirja ja ainus, mida mina pidin tegema, on vormistama talle Eesti Päevalehe tellimus.  Kui kõik asjad maailmas nii libedalt libiseks, siis ma telliksin vist kõigile inimestele Eesti Päevalehe. 

Mida ma kavatsen teiega peale oma ostude veel jagada? Häid šopingusaite, lemmikpoode Eestis ja välismaal. Ma reisin päris palju ja saan jagada teile ainult väga häid soovitusi, kus ja kuidas suurtes pealinnades šopata. Seal, kus on parimad aled, seal olen mina! Kõigest kirjutan veel lähemalt ja eraldi ning eraldi ja lähemalt. Kindlasti saate minult häid näpunäiteid sellest, kuidas oma elukaaslase eest oste ja ostlemist varjata. Mul on veel peale naabrimuti sada skeemi välja töötatud. Kõik plaanid pole olnud lollikindlad, kuid vahet pole. Nalja saab! Minu vahelejäämised mehele on olnud enam kui naljakad ...  Oma esimese postitusele panen punkti mõtteteraga: "Kui te olete väsinud šoppamisest, olete väsinud elust!" 

Kui te jätkuvalt elate ja tahate minuga koostööd teha, siis palun väga: alexandra.bergmann22@gmail.com on pakkumistele avatud!
Share:

2 kommentaari

© Alexandra Republic | All rights reserved.