29. märts 2016

Soe soovitus hooletule šoppajale :)


Mulle tundub, et internetist ostmine on rahakotile tunduvalt ohtlikum, kui poes käimine. Poes hoian ma asja ikka mõnda aega käes, proovin selga ja vahel (harva) juhtub, et mõtlen isegi ümber. Kuid internetis šoppamine võtab paljudelt ära igasuguse reaalsustunde. Üks nendest olen mina. Vaatasin oma Paypali väljavõtet ja kuum jutt jooksis üle selja. Olen saanud selgeks, et üks asi on käia raha reaalselt välja, teine asi vajutada oma PIN-kood ja kolmas ehk kõige ohtlikum: PayPalis poosetada. 

Eestis on netipoed teinud minu jaoks šoppamise väga kergeks. Ma lihtsalt ei osta meie netipoodidest mitte midagi, sest saatmiskulu on sageli suur ja tasuta hakatakse oste saatma alles siis, kui oled kulutanud kas 30 või 50 eurot. Kui korraks kroonides mõelda (väga vanamoeline, ma tean), siis on need summad üldse ulmelised. 

Üks netipood, kust ma olen aastaid kosmeetikat tellinud, on Feelunique. Seal on alati pakkumised, millest on võimatu ära öelda ja kuigi pakk tuleb kohale kolm nädalat (ma olin kord juba ära unustanud, mis ma endale tellisin), siis see on olnud minu kõige eelistatuim netipood. Üks suur pluss oli Feeluniques veel - nimelt alates 15 eurost oli Eestisse ostude saatmine tasuta. Nüüd on see summa tõusnud hopsti 40 euro peale ja teate mis! Kokkuvõttes võidab sellest minu rahakott. Oma Paypali väljavõtteid uurides vaatasin, kui lihtne on mul olnud käia välja muudkui 15, 15, 20 ja 25 eurot, millest saab märkamatult kokku 150 eurot. Hetke emotsiooni ajendil olen ma kogu aeg endale Feeluniquest pakikesi tellinud. See kõik muutus väga hiljuti, kui tasuta saatmine tõusis 40 euro peale. Esiteks olin ma solvunud! Teiseks olin ma pahane. Kolmandaks otsustasin, et mis seal ikka, edaspidi tellin vähem. Nädalavahetusel ostsin sealt mõned tooted nagu Rimmeli mati punase huulepulga, TIGI šampooni ja palsami ja veel üht-teist, mida jagan siis, kui pakk on kohal.

Siin on minu soovitus hooletule šoppajale: kui leiad netipoest asja, mida soovid, lase tal ööpäev ostukorvis olla. Kui seda hommikul ikka soovid, ära osta, oota õhtuni. Kui õhtul hing ikka rahu ei saa, osta ära! 

Milliseid netipoode teie külastate ja kus on teie meelest parimad pakkumised?
Share:

2 kommentaari

  1. Minu lemmik on kindlasti see http://www.bio-naturel.de. Ühtegi sealt tehtud ostu pole pidanud kahetsema. Kuna postikulu on alati konstantne, aga suurema tellimuse korral saab allahindlust, siis olengi tellinud palju korraga. Riideid olen kindlasti kõige rohkem asos.com ja ebayst tellinud. Asos on ka oma tasuta saatmisega ohtlik koht. Pealegi sinna tagasi saatmine on kallis ja seega olen ma sealt kahjuks nii mõnegi mittesobiva toote endale jätnud. Seega iternetist riiete ostmine ei ole tõepoolest just kõige soodsam.

    VastaKustuta
  2. Hah! Nõustun! Mina näiteks ostan Aliexpressist igasugust pudi-padi koju ja käsitööks, meisterdamiseks. Mul on seal kõik pangakoodid ja asjad salvestatud, nii et pean vajutama lihtsalt "pay" ja ongi ost sooritatud :D Ja vahel ongi nii, et lappan korvi hunniku odavaid asju ja lõpuks vaatan lõpp summat, siis mõtlen küll, et oh eiii. :O Seal on kõik ju nii odav ja see ahvatleb ostma...vahel enne palgapäeva ma käin seal nillimas ja lappan ostukorvi asju. Siis kui palk on üle vaatan ja mõtlen, et ei, seda ei lähe tegelikult vaja ja toda ei lähe vaja ning lõpuks saan ostukorvi tühjaks kustutatud :D

    VastaKustuta

© Alexandra Republic | All rights reserved.