17. märts 2016

Milleks raha koguda? Ehk Elizabeth Ardeni limited edition leiud!


Minu armastus Elizabeth Ardeni kosmeetika vastu on kestnud alates ajast, kui otsisin huulepalsamit, mis pakuks kiiret lahendust kuivusest valutavate huulte vastu. Nagu paljud juba arvata võivad, oli selleks Elizabeth Ardeni 8 Hour Lip Repair Balm. Pärast seda ostsin endale talveks Elizabeth Ardeni 8 Hour näokreemi ja nõnda on sellest saanud minu väike traditsioon nimega Elizabeth Arden. 

Kui väljas läheb külmaks ja mu nägu hakkab kuivusest kiskuma, võtan kasutusele Elizabeth Ardeni 8 Hour näokreemi. Kui paljud on kurtnud, et nendele ei meeldi Ardeni 8 Hour kreemi lõhn, siis mina nii tühjast probleemi ei tee. Ma ei arvagi, et näokreem peaks lõhnama nagu vahukommid ja kakao. Mida veidram lõhn, seda minulikum asi.



Igal aastal annab Elizabeth Arden välja limiteeritud kollektsiooni. Mul on omakorda traditsioon, et kohe kui see müüki tuleb, ostan endale kollektsioonist ühe või kaks asja. Näiteks üleeelmisel aastal otsin endale nende päikesepuudri ja kuna see on lihtsalt nii ilus, siis ma ei ole raatsinud seda kasutada. Call me crazy. Sel aastal kannab Elizabeth Ardeni uus, muinasjutulisest suvisest päikeseloojangust inspireeritud värvikollektsioon nime Sunset Bronze Limited Edition Color Summer 2016. Minu pilku püüdsid kohe huuleläiked ja kui ma uudistest läbi jooksnud fotode põhjal ei suutnud otsustada, millist huuleläiget endale osta (küll mul on alles suured mured!), siis poes piisas ühest pilgust, et otsus langetada. Valisin endale šampanja tooni huuleläike. Lugesin, et samal ajal kui huuleläige peaks kõik pilgud endale püüdma, tegeleb ta ka kasulikuga: toidab ja niisutab huuli. Nimelt on läikepigmente ja mitmedimensioonilisi pärleid sisaldavad huuleläiked rikastatud ultraniisutava Aloe Vera ja huuli hellitavate ning kaitsvate A, C ja E vitamiinidega. 

Talvel tuli Elizabeth Ardenil välja limited edition 8 Hour näokreem ja loomulikult pidin ma selle endale saama. See hõbedane kreemipurk meenutas pigem jõuluehet ja leidis peagi oma koha minu vannitoas. Minu praktilise meelega õde ütleks selle peale: "Tore ikka, et firmad mõtlevad igal aastal välja uusi üllatusi. Ikka selleks, et sinusugused rõõmuga oma raha ära annaksid!" Kuid selline ma juba kord olen. Alati valmis, kui on vaja raha kulutada! Lõpuks elan ju vaid korra. Millised on teie lemmiktooted Elizabeth Ardenilt?


Share:

1 kommentaar

  1. Kadestan seda päikesepuudrit. See on nii ilus. Mul on meeles, et ma ei raatsinud seda poes osta, sest tahtsin hoopis parfüümi, nüüd mõtlen, et oleks pidanud ikka selle EA päikesepuudri ära ostma. Kas sa ei kavatsegi seda kasutada ja jätad nö. mälestuseks?

    VastaKustuta

© Alexandra Republic | All rights reserved.