2. detsember 2014

Kuidas leida õige mees? Vabandust... Õige parfüüm?


Õiget parfüümi ei otsita. See tuleb ise sinu juurde. Ma olen kindel! Tegelikult ma olen kahes asjas kindel: kui otsid endale meest, siis teda ei leia. Kui ei otsi, siis leiad. Sama case lõhnadega. Mul on pidevalt nii, et lähen endale Kaubamajja kuivšampooni ostma ja leian JÄLLE selle uue ja õige lõhna. Kui kõik need lõhnad, mis mulle meeldivad, oleksid mehed, siis ausõna - ma peaksin haaremit. Õnneks on need vaid parfüümid.

Juhtus siis selline enneolematu asi, et läksin Solarise Keskusesse uitama. Umbes nii, et vaja kingi vaadata, unistada kohvikus ja osta uued lõhnaküünlad. Kuid nüüd leidsin end Dolce Vita poes. Vaatasin ühte ja teist lõhna, kuniks minu pilku köitis Hugo Bossi MA VIE Pour Femme. Küll on hea, et ma Googli põlvkonda kuulun, mida kõike ma pärast lõhna ostu teada ei saanud! Nimelt on MA VIE Pour Femme menukate parfüümide BOSS NUIT Pour Femme ja BOSS JOUR Pour Femme järglane. Kui täpsust taga ajada, siis nende trio kolmas liige, mis toob meieni BOSS naise uue dimensiooni. Minu rahakotis algas kohe uus dimensioon - lasin lõhna randmele ja langetasin otsuse kiiremini, kui Marie Antoinette kiljotineeriti. Mind haaras vaid üks (sund)mõne - ma pean selle saama! 

MA VIE Pour Femme on roosas pudelis ja meeldib kindlasti neile, kes parfüümipudelitel igast vigureid ei salli. Mul pole mitte ühege viguri vastu midagi ja seepärast vigurdasin selle lõhna krediitkaardi abil oma käekotti. Ma üritan tihti oma emotsiooni ostusid iseenda jaoks lahti seletada (elukaaslase eest tuleb neid varjata, kui talle just varajast insulti ei soovi). MA VIE Pour Femme on selline lõhn, mida peetakse ilmselt hommikuseks parfüümiks, aga minu jaoks mõjub ta õhtul nagu doping. See on värskendav, oivaline, lummav! Minu parim sõber Google reedab, et lõhna tipunoodis on kaktus, lõhna südames õilmitsev õitebukett liidab ühte parfüümide BOSS NUIT Pour Femme ja BOSS JOUR Pour Femme tuumikuks olnud õielõhnad ning lisab neile leebe ja õrnroosa naiselikkuse alltooni. MA VIE Pour Femme sisaldab näiteks malbet roosat freesiat ja jasmiini kroonlehti, mis sulavad ühte õrnade roosipungadega. See kõik peaks looma loomuliku lillearoomi. Lõhna põhjas on soe seedripuit. Ma olen kindel, et lõhnalooja on põhikomponendi jätnud saladuseks. Ma ei pane seda talle pahaks. Ma teeks sama. Seega ma ei saagi teada, mis mõjub mulle selles lõhnas nii nagu doping või Coca Cola madala veresuhkruga. Üks on kindel: ma nuusutasin lõhna, pidasin kolm minutit endaga aru ja käisin selle eest välja üle viiekümne euro. Ja ma ei kahetse oma elus mitte ühtegi minutit sellest päevast, kui minu ja MA VIE Pour Femme teed ristusid. Kuni järgmise korrani ... Järgmise lõhnani.


Parfüümi reklaamib Gwyneth Paltrow, kes mängib minu lemmikfilmis "Great Expectations". Mul on ka elus igasugused suured ootused, aga tundub, et need ei täitu. Ma ei lenda mitte kunagi Kuule ning prints William on abielus (... ja mitte minuga, Kate Middletoniga). Vähemalt on mul ustav krediitkaart ja ma saan osta, mida hing ihaldab. Asi seegi.

Minu blogil on nüüd Facebook ja Instagram. Facebookiga saad sõbraks, kui klikid like siia ja Instagramis leiad mind siit.

Share:

3 kommentaari

  1. Ma lähen seda homme nuusutama :D Ahvatlev kirjeldus!

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib Hugo Boss femme.Ehh see ongi Otsa korral ,nüüd tean,et ostan järgmisena selle lōhna .Aitäh ägeda kirjutise rest!

    VastaKustuta

© Alexandra Republic | All rights reserved.