1. detsember 2014

Vestige Verdant "Rare Oil Blend" ehk kas sa ootaksid seksiga pulmaööni?



Kui Vestige Verdant Rare Blend Oil tuli turule, algasid arutelud stiilis, et tuleb jõuluvana ära oodata ja ehk toob jõulumees selle õli. No vabandage! Mis jõuluvana? Vähe sellest, et me kõik teame, et jõuluvana pole olemas, ei hakanud mina küll mingit jõuluvana ootama, vaid lasin selle oma sõbrannal endale Ilusõnumilt ära osta.

Vähe sellest, et ma ei usu jõuluvanasse, leian, et õli ostmisega ootamine oleks umbes sama, mis oodata seksiga pulmaööni. Camoon! Kellel on selleks aega? Ma ei tea kedagi, kes täna nii teeks. Mina küll kavatsen elusalt süüa ära kõik kutid, kellega mul kunagi pulmaplaanid võivad esile kerkida. Sama tegin Blend Oiliga - ma kiskusin ta efektsest valgest pakist kohe lahti ja üllatusin liiga meeldivalt. Milline übercool pudel! See näeb välja nagu ... Nagu välismaa! See näeb välja nagu parim näide Eesti tootest. Minu poolt tulevad esimesed kümme punkti pakendi ja pudeli eest.

Sain oma Blend Oili kätte õhtul ja kasutasin seda kohe, kui olin meigi maha võtnud, tupsutanud nägu toonikuga ja hüljanud öökreemi. Jätkan kiidusõnadega - õli imendub kiiresti ja pole vaja peljata, et padi on hommikul õline. Samuti ei ole vaja karta, et elukaaslane õhtul voodist ära põgeneb. Ma pole õlide osas mingi süütuke. Mul on kodus teisigi õlisid olnud ja nendega on paha case, et mu mehele pole minu õlide lõhn meeldinud. Kunagi kasutasin The Body Shopi kuivõlisid ja elukaaslane küsis lõpuks, et kas ta on voodis teismelise Britney Spearsiga? Sest ta ei kujuta ette, et keegi teine nii magusalt lõhnaks. The Body Shopi õlid on hea koostisega ja imenduvad hästi, kuid nende magus lõhn mu elukaaslasele ei meeldinud. Siit tuleb veel kümme punkti Oil Blendile - kiire imenduvus ja mees ei põgene mu voodist. Kas ma juba mainisin, et Oil Blend on bitch! Ta on söönud mu peeglilaualt välja päevakreemi ja öökreemi. Milleks mulle need kaks, kui mul on Oil Blend? Lugesin, et ta asendab vajadusel ka silmakreemi, aga ma kasutan silmakreemi koos Oil Blendiga. Esimene alla, teine peale. Ma ei kujuta oma elu ilma silmakreemita ette. Üks, millesse ma ei uskunud, oli lubadus, et Oil Blend vähendab pooride suurust. Ma peaaegu naersin selle jutu välja, aga kuu aega hiljem oli mul suu vett täis, sest ta tõepoolest vähendab pooride suurust. Siit tuleb veel kümme punkti!

Stella kirjutas oma blogis, et seda õli võib kasutada ka massaažiõlina. Nii rikas ma küll ei ole, et selles kallis õlis kümblema hakkan (kuigi tahaks ...). Küll aga olen nõnda armastav, et tegin oma elukaaslase väsinud seljale sellega massaaži ja ta jäi väga rahule... Seega annan õlile veel kümme punkti: vähemalt ühel tüübil Eesti Vabariigis oli tol õhtul ikka väga pehme selg. Mis veel? Oil Blend sisaldab viite erinevat õli. Copyn selle teksti Stella blogist: "Rare Oil Blend" on segu viiest võitmatust õlist - oma etteaste teevad argaaniaõli, mis taastab nahka. Astelpajuõli, mis silendab ja noorendab. Porgandiseemneõli, mis stimuleerib uute naharakkude teket. Neroli õli, mis toidab nahka ja vähendab pooride suurust, puhastades need rasust ja bakteritest. Patšuli õli vähendab kortse ja on põletikuvastase toimega." 

Mul nagu ei ole mingit pidulikku sõnumit millega seda arvustust lõpetada. Ütlen ausalt, et ärge oodake jõuludeni, sest näonahk ei oota 24.detsembrini, ta kipub minema kuivaks enne jõule, täpsemalt täna, homme, ülehomme, kuna väljas on juba olnud esimesed miinuskraadid. Minu enda esimene Oil Blend on tilgatumaks kasutatud ja tuleb vist uus osta. Aitäh, et lugesite, veel parem, kui kunagi tagasi tulete. Seniks Cheers, Vestige Verdant! 

Share:

Kommentaare ei ole

Postita kommentaar

© Alexandra Republic | All rights reserved.