19. märts 2016

Mida nädalavahetusel lugeda?



Ma ootan igat nädalavahetust justkui laps, kes ootab oma sünnipäeva või jõule. Ma armastan pikalt magada ja vahel tulen voodist alles keskpäeval välja. Mulle meeldib voodis kohvi juua ja võileibu süüa ning ma ajan sellega alati oma elukaaslase hulluks, sest ta kardab, et leivapuru võib linade vahele sattuda. Veel hullem on kui ma maabun voodis mõne muffiniga, siis on hädakisa taevani. 

Kuid üks, mis meeldib meile mõlemale, on voodis lugemine. Meil on oma tahvlid ning sealt me loeme uudiseid ja e-raamatuid. Kui mõnes väljaandes on midagi eriti põnevat, saame seda vahetult teineteisega jagada. See teeb laupäevahommikud nii ilusaks. Mõtlesin ja mõtlesin ja mõtlesin välja, et miks mitte jagada ka teile linke, mida olen jõudnud lugeda ja mis võiksid ka teile huvi pakkuda. Vastu ei soovi ma muud, kui seda, et ka teie saate lugemiselamuse ja kui olete ise midagi põnevat leidnud, siis jagage linke ka blogi kommentaariumis. 

1. Kui ma näen pealkirju "Ära kiirusta vananema! Igapäevased harjumused, mis meid vanemaks muudavad", siis ma ei jäta selliseid lugusid vahele. Siin on välja toodud ka üks põhjus, mis on aitab mul kiiremalt vananeda. Ma ei jäta kunagi magustoitu vahele. Kuid lugege neid soovitusi Iluguru lehelt. Link on siin.

2. Inglismaal elades sai minust kuningapere fänn. Ma ise ka ei usu seda, kuid nendest kirjutati nii palju, et ma hakkasin sellele järjejutule kuidagi kaasa elama. Mu ema oli omal ajal nii suur printsess Diana fänn, et luges temast läbi iga loo, mis kuskil Eesti ajakirjas ilmus ja kui Diana autoõnnetuses hukkus, nuttis mu ema köögis ja süütas tema mälestuseks küünla. Ema oli omadega nii läbi, et alguses sain aru, et tal on sõbranna ära surnud ja siis selgus, et printsess Diana hoopis. Ma arvan, et Inglise kuningaperest ongi minu esimene mälestus köögis nuttev ema ja sellepärast ei ole ma nendest edaspidi midagi eriti lugenud. Kes ikka tahab oma nutvat ema meenutada? Inglismaal asjad muutusid ja täna hommikul lugesin ma Daily Mailist pikka lugu, kuidas kuninganna Elizabethi 90ndast sünnipäevast tehakse dokfilmi. Hertsoginna Catherine on avalikkuses vähe intervjuusid andnud ja seal kuuleb ka teda rääkimas. Link on siin.

3. Erinevalt Inglise kuningaperest, kelle tegemisi ma olen alles paar aastat jälginud, oli kunagi minu lugemislaual kõik, mis puudutas Madonnat. Ostsin temast isegi mingi hirmkalli raamatu. Minu seintel olid Madonna plakatid, ma tantsisin peegli ees päeva jooksul kümme korda järjest loo "Holiday" järgi (šampoonipudel käes) ja tahtsin üldse olla sama cool kui tema. Oma lemmiku langemist on alati raske vaadata ja ometi näeb terve maailm, kuidas end botoxit täis süstinud staar purjus peaga laval tuigerdab ja oma fännil tissi paljaks tõmbab. Kommentaarid on liigsed, kuid vastukajasid Madonna viimase nädala tegemistele saab maailma meediast lugeda küllaga. Küllap ei mõju talle hästi see, et tema poeg Rocco soovib elada normaalset elu koos oma isaga Inglismaal ja Madonna on hooldusõiguse lahingu kaotanud. Link on siin.

4. Kõige rohkem naudin ma sisustusajakirju. Vogue avaldas 40 kõige ilusamat elututuba ja siin on küll midagi nii emale kui ka tütrele. Soovitan vaadata! Te leiate kohe mitu põhjust, miks oma elutuba värske pilguga üle vaadata ja võibolla isegi ümber tõsta! Link on siin.

5. Donald Trump pakub Ameerika presidendivalimistel sellist showd, et terve maailm on mures. USA väljaanne Politico edastas, et Trump ei ole elukutseline poliitik, kuid oma kõnedega annab nii mõnelegi tuntud poliitikule silmad ette, kuna tal on nädalas üle 60 vale ja liialduse. Mina olen igatahes Hillary Clintoni poolt. Kuid kel huvi, siis Trumpi liialdusi tasub lugeda. Link on siin.

Head lugemist! Vaata samuti: Giveaway: Võida Yves Saint Laurent lõhn "Black Opium"
Share:

Kommentaare ei ole

Postita kommentaar

© Alexandra Republic | All rights reserved.